Jesteśmy polską firmą rodzinną

intro image intro image intro image
Renoma, którą zdobyliśmy i podtrzymujemy każdego dnia, to efekt wysokiej jakości produktów, fantastycznej obsługi oraz szacunku, jakim darzymy małych i dużych przedsiębiorców.

To przekłada się na udaną współpracę – Ty otrzymujesz artykuły w przystępnej cenie, a Twoi klienci zyskują dobre jakościowo produkty, do których mają zaufanie.

Co nas wyróżnia? Innowacyjność w działaniu, otwartość, odwaga przy wdrażaniu pomysłów płynących od osób tworzących markę.

Wierzymy, że ciężka praca i wspólny cel zawsze prowadzą do sukcesu. Rozwijamy się dzięki ludziom – ich wiedzy i zaangażowaniu. Cały nasz zespół ma aktywny wpływ na wszystkie aspekty działania przedsiębiorstwa, w tym na logistykę i zarządzanie – ma to przełożenie na bardziej efektywną obsługę Twojej firmy.

 
Doskonale rozumiemy Twoje potrzeby biznesowe.

Sami zaczynaliśmy od małego magazynu i pojedynczych klientów. Dziś, z naszym doświadczeniem i zapleczem, chcemy wspierać także Ciebie i Twoją firmę.

intro image intro image intro image

Zobacz co oferujemy partnerom biznesowym

Współpracuj z nami

Co zyskujesz dzięki współpracy z Moraj?

icon

Rozbudowaną dystrybucję

Mamy rozwiniętą sieć dystrybucji i przedstawicieli w całym kraju. Dzięki temu kojarzą nas klienci docelowi z całej Polski, co przekłada się na popularność produktów Moraj. Dla Ciebie jest to gwarancja zysku ze sprzedaży.

icon

Renomę popartą 25-letnim doświadczeniem

Funkcjonujemy i stabilnie się rozwijamy od ćwierć wieku. Możesz zaufać naszej wiedzy.

icon

Konsekwentne wywiązywanie się z zadań

Odpowiedzialnie realizujemy nasze scenariusze rozwojowe. Działamy świadomie i według planu, wierząc, że dobra organizacja to jeden z filarów dobrej współpracy.

icon

Pewną strategię na lata

Sukcesywnie podtrzymujemy wartość marki Moraj. To przekłada się na pewną i stabilną współpracę na lata.

icon

Udział w budowaniu marki

Chcemy być w ciągłym kontakcie z naszymi partnerami bo tylko wtedy najbardziej efektywnie będziemy wspólnie dążyć do wyznaczonych celów.

Od nitki do kłębka – poznaj naszą drogę

Jesteśmy polskim producentem tekstyliów. Nasza historia sięga lat 90. Przez 25 lat budowaliśmy markę, która obecnie staję się liderem w branży.

Od zawsze stoimy blisko małych przedsiębiorców, a relacje nawiązane ponad dwie dekady temu utrzymujemy do dziś. Z czasem przyszły kolejne kontakty i idące za tym relacje biznesowe, między innymi z sieciami spożywczymi oraz dyskontami odzieżowymi. Dziś w sposób szczególny wychodzimy naprzeciw Twoim potrzebom, projektując i szyjąc produkty także na indywidualne zamówienie.

timeline bg timeline bg
1995

Powstaje FPHU MORAJ zajmująca się handlem hurtowym odzieży, jednak podstawowym produktem są rajstopy, co zresztą odzwierciedla nazwa firmy, zaczerpnięta od pierwszych liter nazwiska założycieli MOkrzycki i pierwszego sprzedawanego produktu RAJstop.

1996

Rozwój współpracy z wieloma polskimi dostawcami, na których wówczas opiera się działalność firmy.

1997

Otwarcie pierwszego centrum dystrybucji i małych magazynów na terenie Śląska.

1999

Wraz z coraz bardziej dynamicznym rozwojem MORAJ poszerza swój zasięg działalności, następuje otwarcie pierwszej filii firmy poza Śląskiem.

W Nowym Sączu MORAJ buduje kolejny zespół wspierający sprzedaż i otwiera centrum logistyczne wraz z magazynami.

2000

Oddanie do użytkowania nowego centrum logistycznego oraz głównej siedziby firmy w Rybniku-Gotartowicach.

2001

Chęć dotarcia do szerszej grupy odbiorców skłania MORAJ do zatrudnienia pierwszych mobilnych sprzedawców na terenie Śląska i Podkarpacia. Powstaje tradycja corocznych imprez firmowych kontynuowana do dzisiaj.

2002

Zespół MORAJ powiększa się o trzecie centrum dystrybucji wraz z magazynami na terenie Katowic - firma swoim zasięgiem trafia coraz dalej!

2003

Po niespełna dekadzie działalności czas na kolejną zmianę i kolejny sukces! Uzyskana przez lata pozycja lidera dystrybucji znanych marek daje impuls do tego, by wypuścić na rynek pierwsze produkty sygnowane logo MORAJ.

2004

Uruchomienie pierwszych zagranicznych produkcji, firma podążając za oczekiwaniami klientów poszukuje nowych technologii i dostawców w Chinach.

2005

Dalszy rozwój i poszerzenie siatki dystrybucji, tym razem marka wzmacnia swoje zaplecze na południu kraju – na terenie Krakowa powstaje kolejne centrum dystrybucji wraz z zapleczem logistycznym.

Pada pierwszy milion! Sprzedaż przybiera na sile i firma może się pochwalić milionem sprzedanych produktów sygnowanych logo MORAJ.

2006

Wypuszczenie na rynek pierwszej zaprojektowanej dla MORAJ autorskiej kolekcji.

2007

Pierwsze kontakty z dostawcami w Turcji, następuje intensyfikacja produkcji o charakterze międzynarodowym.

2008

Rodzina hurtowni MORAJ powiększa się o piąte centrum dystrybucji na północy kraju (w Pile), tym samym Przedstawiciele Handlowi swoim zasięgiem obejmują cały kraj i docierają z produktami w każde miejsce w Polsce.

2009

Wraz ze znacznym poszerzeniem asortymentu, następuje nawiązanie pierwszych kontaktów z dostawcami w Bangladeszu.

2010

Przekształcenie firmy w MORAJ SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA. 

Rozpoczęcie działalności e-commerce, dzięki czemu możliwe jest dotarcie do każdego klienta w każdym miejscu w Polsce. Powstaje platforma dla klientów detalicznych i hurtowych.

2011

W firmie powstaje dział projektowo - graficzny, odpowiedzialny za tworzenie autorskich kolekcji marki.

2014

Uroczyste otwarcie nowej siedziby głównej firmy wraz z nowoczesnym centrum logistycznym w Żorach, dzięki któremu MORAJ może dostarczać swoje produkty na terenie całego kraju.

2015

Inauguracja działalności biura w Chinach, odpowiedzialnego za pozyskiwanie nowych dostawców, nadzór produkcji oraz kontrole jakości.

2016

Rozpoczęcie produkcji pod marką własną odbiorców. Wdrożenie produktów MORAJ do sprzedaży w największych sieciach handlowych w Polsce.

2017

W odpowiedzi na potrzeby klientów powstaje pierwsza pełnowymiarowa kolekcja odzieżowa łącząca najmodniejsze trendy i codzienną wygodę.

2018

Stawiamy na mocny rozwój marki w social mediach - codziennie na firmowym Facebooku i Instagramie prezentowane są produkty, stylizacje i życie firmy od kuchni.

2019

Ciągły rozwój i wyniki finansowe firmy zyskują uznanie w postaci notowania MORAJ na liście FORBES. Miesięcznie MORAJ sprzedaje ponad 2 mln produktów sygnowanych firmowym logo.

2020


Pandemia koronawirusa weryfikuje ludzkie oblicze biznesu. Firma dostarcza wsparcie materialne do szpitali w postaci pakietów pomocowych, a ze swoją akcją „MORAJ POMAGA” w przeciągu 51 dni udaje się zgromadzić sumę 37 015,58 zł, która w formie darowizny finansowej zostaje przekazana Jednoimiennemu Szpitalowi Zakaźnemu w Raciborzu.